miercuri, 30 decembrie 2009

free

Ma uit la tine si imi doresc sa fiu un pol i dox
Sa ajung la stadiul tau de lautar jegos
Grija mare sa dai la bmv cox
Cand o ardeam cu tine imparteam carnea de pe un os
Faceam banu gros
Erai periculos

Imi furai fileul cand eu iti ridicam la el
O ardeam cu plete tu o ardeai chel

In buzunare

LUAMI-AI PULA`N GURA AZI TI-AM ARATAT ULTIMA FELIE DE TACLALE

Se mai spunea ca la mine-n zona sunt recalcitrant
Nici cand te-am invatat sa vorbesti nu stiai sa spui restaurant

Mi se pare ca ma cam incluzi in filmul tau tripant
Ai grija de scoarta aia neagra pe care ti-ai pus un tricou alb
Ca mi-am notat pe o bata de badminton creierasul tau casant

Sa nu te mire daca ai intr-o zi apa pe scara si nu e iarna,
E primavara

Ai sa dai cu dintii de bara de inox!!!

Cumetre nu-s nici inghetzat nici prost!!!

Ca daca in apartamentul meu vine de sus caldura judiciara
Si de jos cam frig cum e afara
Nu te mai lega de mine ca de o tarantula-n desert
Cu placa te dadeai pe rear cand eu ma dadeam pe vert!!!

Pace pt centru si raze
Vorba mea ramane scrisa ca nucleul pentru mase

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu